Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag over je bestelling? Mogelijk vind je hier direct het antwoord!

Bestelling en Levering

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

De gemiddelde levertijd van onze producten bedraagt 7-15 dagen. Onze producten worden namelijk direct vanuit de leverancier naar jou verzonden. Door dit unieke businessmodel kunnen wij enorm besparen op opslag- en transportkosten en kunnen wij de producten tegen een lagere prijs aanbieden dan de concurrent en de verzendkosten voor onze eigen rekening nemen.

De verwachte levertijd is voorbij, waar blijft mijn bestelling?!

In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd. Helaas kan het weleens voorkomen dat een bestelling in het leveringsproces vertraging oploopt. Je kunt de status van je bestelling checken via de track & trace code die je van ons per e-mail ontvangt.


Heb je 3 dagen na de verwachte levertijd nog niets ontvangen? Neem dan even contact met ons op!

Ik mis een aantal producten bij mijn bestelling, hoe kan dat?

Dit kan komen omdat we werken met verschillende leveranciers waardoor het kan zijn dat producten afzonderlijk van elkaar verzonden worden. Als er items
uit je bestelling ontbreken ontvang je deze doorgaans na 2-3 dagen.


Onze excuses voor het ongemak!

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten van de bestelling nemen wij voor eigen
rekening! En zijn dus GRATIS.*



*Het komt weleens voor dat wij ter promotie een aantal artikelen GRATIS
weggeven. Om de kosten enigszins te dekken rekenen wij hiervoor 6,95 aan verzendkosten.

Bestelling en Levering

Ik ben niet tevreden met mijn bestelling. Kan ik deze terugsturen?

Ja zeker. Je kunt iedere bestelling binnen 14 dagen aan ons retour
sturen zonder opgaaf van reden.

Ik wil een artikel retourneren. Wat moet ik doen?

Als je niet tevreden bent over je bestelling kun je deze binnen 14 dagen na ontvangst ruilen of retourneren. Producten dienen in originele staat en voorzien van labels en etiketten geretourneerd te worden. Het
product mag geen gebruikssporen bevatten.


Een retourzending dient altijd te zijn voorzien van Track & Trace code. De zender is altijd verantwoordelijk voor de verzending. Als wij de door jou geretourneerde artikelen hebben ontvangen zorgen wij
ervoor dat het aankoopbedrag binnen 14 dagen op je rekening staat.


>> Klik hier om een retourformulier te downloaden <<

Track & Trace

Waar vind ik mijn Track & Trace code?

Zodra je bestelling verzonden is ontvang je direct jouw track & trace code per e-mail.

De Track & Trace code geeft geen informatie aan, hoe kan dit?

Vanaf het moment dat je pakketje is aangekomen bij het postorderbedrijf is de Track & Trace informatie beschikbaar. Hou er rekening mee dat er enige vertraging tussen kan zitten.